Leverandør skal sikre totaloplevelsen på Nordjyllands største musikfestival

april 3, 2024

Kirsten Østergaard Poulsen har før haft succes med at forudse en markedsudvikling. Privatfoto

Tuborg Classic 0,0 blev lanceret i april 2023 og er på rekordtid blevet en storsællert. Foto: Carlsberg

Nibe Festival har forlænget partnerskabet med Tuborg til 2029. Den nye aftale bringer en række initiativer med sig til glæde for de knap 20.000 festivalgæster.

 

Af redaktionen

Når musikglade gæster i Nibe skal slukke tørsten efter at have skrålet med på musikken, bliver det igen med Tuborg i glasset.

Tuborg og Nibe Festival har nemlig forlænget samarbejdet med fem år, så det nu løber til 2029. Det fremgår af en pressemeddelelse.

 

Skal løfte oplevelsen

En central del af partnerskabet er at skabe en endnu bedre totaloplevelse og aktivering af gæsterne på Nibe Festival.

Det fortæller festivalens talsmand, Peter Møller Madsen:

”Vi kommer til at kigge nærmere på miljøer omkring festivalen, så den bliver endnu bedre i år og de næste år. Derudover kommer vi i fællesskab til at udvikle en ny bar med Tuborg og Nibe som afsender. Den kommer til at få en strategisk placering på festivalpladsen,” siger han og tilføjer:

”Vi glæder os til at se de nye miljøer, og hvordan den løftede totaloplevelse kan være med til at sætte skub i en endnu større musikfest. Vi kan i hvert fald ikke vente.”

 

Festival i snart 40 år

Aftalen glæder Claus Bay, Head of Sponsorships, Event and Entertainment i Carlsberg Danmark.

”Nibe Festival har for længst udviklet sig til et trækplaster for god musik og stemning i Nordjylland, der hvert år samler tusindvis af glade gæster til et brag af en festival i smukke omgivelser, så vi er utroligt glade for at forlænge samarbejdet og forsyne de mange musikglade festivalgæster med en iskold Tuborg,” siger han.

Nibe Festival kan i 2025 fejre 40-års fødselsdag.

 

Kender hinandens behov

Det lange samarbejde har gjort, at bryggeriet og festivalen har styr på, hvor man skal hen sammen.

”Tuborg kender til vores behov og ønsker, og de ved præcis, hvad vi har brug for. Det skaber en stor tryghed om, at alt fungerer, så vi kan fokusere på at skabe den bedst mulige festival for vores gæster,” siger Peter Skipper, Food & Beverage Manager hos Nibe Festival.

I år afholdes Nibe Festival fra d. 3.–6. juli, og på blot én uge blev partout-billetterne til Nibe Festival 2024 udsolgt.

 

Kilde: Carlsberg

Related Articles

”Hele teltet rystede, og vandet sejlede ned ad væggene”

”Hele teltet rystede, og vandet sejlede ned ad væggene”

FESTIVAL: Tønder aflyser afslutningskoncert – se voldsomt uvejr ramme.   Af redaktionen ”Det var virkelig en voldsom oplevelse at se, at så stort et telt kunne gynge så voldsomt. Der var rigtig mange inde i det telt, som blev meget bekymrede.” Sådan siger Henrik...

Festival klar til skybrud og mudderkaos

Festival klar til skybrud og mudderkaos

Sidste år blev Kalundborg Rock'er ramt af voldsomt vejr og skybrud. I år har de forberedt sig til fingerspidserne.   Af redaktionen Kalundborg Rock'er har eksisteret siden år 2000 ved Gisseløre og har over 20.000 deltagere over tre dage midt i august. De er med...

Sådan tager du imod betaling offline

Sådan tager du imod betaling offline

Nettet er nede! Og kunden trommer utålmodigt med sit Dankort på disken, mens tre andre står rastløse i køen. Indtil de bare smutter ud af døren igen. Læs her, hvordan man sikrer sig, at betalingen kører uanset nettets status.   Af redaktionen Dankort spiller en vigtig...