juli 22, 2024
Madklubben har pt. hele 42 restauranter fordelt over København, Frederiksberg, Odense, Esbjerg og Aarhus. Og flere er på vej. Deli News dykker ned i, hvorfor konceptet er så stor en succes.
Af redaktionen
Mens mange andre i branchen har det svært, flyver Madklubben bare derudaf.
Det viser Madklubben Holdings årsregnskab for 2023, der ifølge Fødevarewatch giver et overskud på 35 mio. kr.
Og det var efter skat.
Madklubben drives af stifter Anders Aagaard, der åbnede den første restaurant i København i 2007 med fokus på, at man skal kunne gå ud og spise godt til en rimelig pris.
Foruden restauranterne har man en cateringvirksomhed under paraplyen. Og flere nye restauranter er på vej, melder Madklubben.
For at finde svaret på, hvad Madklubben i den grad gør rigtigt, har Deli News talt med COO Kristoffer Gleberg.
Personalet på Madklubben kan finde på at give et gult kort til sine gæster:
Related Articles
Digital bager-take away hitter
Stor kæde melder, at deres udbringning bare vokser. Her er det afgørende at være til stede på de sociale medier, lyder det. Af Ebbe Fischer ”Der er ingen tvivl om, at hele loyalitetsprogrammet, som man har i lommen på mobiltelefonen, er vigtigt. Her ser vi...
”En tjener på Vesterbro skal ikke være den samme som en på Frederiksberg”
Madklubben caster deres folk meget specifikt til det enkelte sted, og medarbejdertilfredshed er afgørende for, at personalet kan møde gæsterne på den helt rigtige måde. Også til gavn for bundlinjen. Det påpeger en af organisationens topfolk. Af Ebbe Fischer...
Madklubben-boss: Det er her, vi skiller os ud
Forretningen vokser hastigt, og man laver store millionoverskud, men Madklubben har ingen planer om udlandet. Fokus er Danmark, hvor man kender spillet. Madklubben er nemlig ikke en normal kæde, men en samling af restauranter under fælles paraply, og hver filial er...