Madklubben lander overskud på 35 mio. kr. – hvorfor fungerer konceptet så godt?

juli 22, 2024

Jeppe Villadsen foran sin butik på Stefansgsade, Nørrebro. Foto. Ebbe Fischer

Arkivfoto: Klaus Nielsen

Madklubben har pt. hele 42 restauranter fordelt over København, Frederiksberg, Odense, Esbjerg og Aarhus. Og flere er på vej. Deli News dykker ned i, hvorfor konceptet er stor en succes.

 

Af redaktionen

Mens mange andre i branchen har det svært, flyver Madklubben bare derudaf.

Det viser Madklubben Holdings årsregnskab for 2023, der ifølge Fødevarewatch giver et overskud på 35 mio. kr.

Og det var efter skat.

Madklubben drives af stifter Anders Aagaard, der åbnede den første restaurant i København i 2007 med fokus på, at man skal kunne gå ud og spise godt til en rimelig pris.

Foruden restauranterne har man en cateringvirksomhed under paraplyen. Og flere nye restauranter er på vej, melder Madklubben.

For at finde svaret på, hvad Madklubben i den grad gør rigtigt, har Deli News talt med COO Kristoffer Gleberg.

Madklubben-boss: Det er her, vi skiller os ud

 

Personalet på Madklubben kan finde på at give et gult kort til sine gæster:

Gult kort til restaurantens gæster?

 

 

Related Articles

Digital bager-take away hitter

Digital bager-take away hitter

Stor kæde melder, at deres udbringning bare vokser. Her er det afgørende at være til stede på de sociale medier, lyder det.   Af Ebbe Fischer ”Der er ingen tvivl om, at hele loyalitetsprogrammet, som man har i lommen på mobiltelefonen, er vigtigt. Her ser vi...

Madklubben-boss: Det er her, vi skiller os ud

Madklubben-boss: Det er her, vi skiller os ud

Forretningen vokser hastigt, og man laver store millionoverskud, men Madklubben har ingen planer om udlandet. Fokus er Danmark, hvor man kender spillet. Madklubben er nemlig ikke en normal kæde, men en samling af restauranter under fælles paraply, og hver filial er...