Startup har succes med elektronisk café-stempelkort

september 2, 2024

Jeppe Villadsen foran sin butik på Stefansgsade, Nørrebro. Foto. Ebbe Fischer

Arkivfoto

Stempelkortet har fået nyt liv i cafémiljøet i Jyllands hovedstad. Nøglen er, at det ligger i din Wallet og er tilpasset den enkelte café med mulighed for medlemsfunktioner.

 

Af redaktionen

En række caféer i Aarhus har taget startupen Regulars’ koncept i brug for at få kunderne til at vende tilbage. Det skyldes en bestemt ting, iføgle medstifter Alexander King.

“Man skal ikke have endnu en ny app på sin telefon, da stempelkortet ligger direkte i Wallet. Det er den mest simple løsning – både for cafeen og gæsten,” forklarer han til Techsavy.

Regulars lancerede deres digitale løsning for stempel- og loyalitetskort i oktober 2023 og har nu over 150 kunder fordelt over hele landet. Det er ikke kun caféer, men også eksempelvis frisører, der har købt ind på ideen, skriver Techsavy.

 

Artiklen fortsætter længere nede

Nyt kaffelåg er over 100 mio. kr. værd

 

Regulars arbejdede oprindeligt på et abonnementkoncept til restauranter.

Men den simple idé med stempelkort og medlemsklubber – direkte i mobilens wallet – var den de kom til at satse på.

“Der er hård konkurrence om gæsterne for caféerne. Vi vil gerne lave en løsning, der kan hjælpe med at skille ud og gøre noget ekstra,” siger Alexander King.

 

Fra krise til kræsen – kaffekæde har ikke længere problemer med at hyre folk

Related Articles

Nu indtager ’stordrifts-restauranten’ Bouillon også Fyn

Nu indtager ’stordrifts-restauranten’ Bouillon også Fyn

Tusindvis af odenseanere har allerede bestilt plads på Restaurant Bouillon i Odense, som åbner på et-årsdagen for åbningen af Bouillon på Frederiksberg. Konceptet har dannet skole, og i alt har 340.000 mennesker spist på Bouillon på bare ét år.   Af redaktionen...

KONCEPT: Ukendt sharefood hitter i Ringkøbing

KONCEPT: Ukendt sharefood hitter i Ringkøbing

Restaurant Nordic i Ringkøbing har succes med små anretninger, som ingen gæster kender på forhånd, fortæller ejer Frederik Havn. Han er ligeglad med fine branchepriser, for hos ham handler det om hygge og god mad - og så må gæsten aldrig synes, det er for fint.  ...